Customer experience - zaprojektuj wrażenia

Prowadzenie
Natalia Hofman

25 maja 2016, godz. 16.00-19.00
Laboratorium Kreatywne Business Link Łódź

Weź udział w kreatywnym warsztacie pn. "Customer experience - zaprojektuj wrażenia" prowadzonym zgodnie z metodologią design thinking, na którym w mutidyscyplinarnych zespołach będziemy poszukiwać najciekawszych rozwiązań w zakresie doświadczeń klientów w kontaktach z marką.

Mini warsztaty kreatywne pozwalające zaprojektować drogę pomiędzy Klientem a Firmą. Kim jest Twój Klient? Jakie produkty, usługi wybiera? Czy wiesz jaki jest komunikat, który przesyłasz Klientom swojej Firmy?

Warsztaty kreatywne pozwalające dzięki technikom design thinking poznać, lepiej zrozumieć i odpowiedzieć na potrzeby Klienta Twojej Firmy.

A+
A-

Newsletter

Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.

Wpisz swoje imię i dowiedz się, co przygotowaliśmy dla Ciebie na Festiwalu!




Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu województwa łódzkiego

FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO