Projektowanie wirtualnej rzeczywistości

Prowadzenie
Maciej Zasada
Karol Sobiesiak

18 maja 2016, godz. 9.00-17.00
Art_Inkubator - Sala B201

Wirtualna rzeczywistość jest obecnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się technologii. Za sprawą dużych koncernów, ale też ciekawych startup’ów niszowa dotąd technologia staje się ogólnodostępnym, innowacyjnym i skutecznym narzędziem nie tylko w zabawie, ale również w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych dla globalnych marek. Warsztaty, które odbędą się w ramach Festiwalu Myślenia Projektowego skierowane są przede wszystkim do programistów, designerów i project managerów, którzy mieli już okazję pracować przy projektach wykorzystujących wirtualną rzeczywistość i chcieliby pogłębić wiedzę, zdobyć większe doświadczenie i uzyskać praktyczne wskazówki od profesjonalistów, którzy tę technologię wykorzystują na co dzień.

Zadaniem 3-osobowych zespołów (Project Manager + Designer 3D / UI / UX + Programista) będzie przygotowanie prototypu interaktywnej, animowanej opowieści VR. Począwszy od wymyślenia historii, poprzez metodę rozpoczęcia doświadczenia, nawigacji i interakcji w jego trakcie, prezentacji wizualnej, aż do jego zakończenia. Cały zespół wspólnie pracuje nad historią, designer przygotowuje zarówno UX, jak i design 2D / 3D, w zależności od planowanego doświadczenia, programista implementuje projekt w technologii Unity na gogle Google Cardboard i platformę Android, Project Manager koordynuje prace zespołu i upewnia się, że na koniec dnia zostanie dostarczony działający prototyp.

A+
A-

Newsletter

Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.

Wpisz swoje imię i dowiedz się, co przygotowaliśmy dla Ciebie na Festiwalu!




Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu województwa łódzkiego

FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO