Porcja wiedzy: SEO, AdWords, Analityka i Strategia. Warsztat dla osób, które planują odnieść sukces w prowadzeniu sprzedaży online lub budowaniu marki osobistej w Internecie. Podstawowa wiedza, która pomoże zdobyć uwagę użytkowników świata wirtualnego.
Warsztat poprowadzi Aleksandra Lisiecka, Digital Analyst w Bluerank
Miejsce warsztatu: Łódzki Dom Kultury
Ilość miejsc: 30
Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.
Wpisz swoje imię i dowiedz się, co przygotowaliśmy dla Ciebie na Festiwalu!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu województwa łódzkiego
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO