Celem webinarium jest pokazanie jak można wykorzystać metodykę DT do zaprojektowania skutecznej kampanii promocyjnej. W ramach webinarium prowadzący przeprowadzi uczestników przez całą ścieżkę projektowania w oparciu o faktyczny lub zmyślony cel kampanii. W ramach projektu należy wziąć pod uwagę określenie celu kampanii, określenie grup docelowych, wykorzystanie odpowiednich kanałów dotarcia, określenie wskaźników, określenie budżetu, testowanie, analiza wskaźników realizacji.
HARMONOGRAM
Prowadzi Michał Pajdak - Przewodniczący Rady Nadzorczej Fabryk i3. Przedsiębiorca, innowator i wizjoner. Współtwórca aplikacji mobilnej BLIX. Prezes zarządu spółki technologicznej Appgration, szef RadyNadzorczej w Fabryce i3. Mentor w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych, Wyższej SzkoleBankowej, a także w międzynarodowych akceleratorach EUXCEL i Huge Thing.Absolwent UEP i University of California, Berkeley, Haas School of Business w zakresie komercjalizacji. Jeden z Top 500 Innovators.
Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.
Wpisz swoje imię i dowiedz się, co przygotowaliśmy dla Ciebie na Festiwalu!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu województwa łódzkiego
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO