Wykorzystanie Design Thinking w projektowaniu kampanii promocyjnych w Internecie, 24.11.2017, godz. 20.00

Celem webinarium jest pokazanie jak można wykorzystać metodykę DT do zaprojektowania skutecznej kampanii promocyjnej. W ramach webinarium prowadzący przeprowadzi uczestników przez całą ścieżkę projektowania w oparciu o faktyczny lub zmyślony cel kampanii. W ramach projektu należy wziąć pod uwagę określenie celu kampanii, określenie grup docelowych, wykorzystanie odpowiednich kanałów dotarcia, określenie wskaźników, określenie budżetu, testowanie, analiza wskaźników realizacji. 

HARMONOGRAM

  1. 20:00 to 20.10: Wstęp  – Michał Pajdak
  2. 20:10 to 21:00: Prezentacja – Michał Pajdak
  3. 21.00 to 21:15: Podsumowanie – Michał Pajdak

Prowadzi Michał Pajdak - Przewodniczący Rady Nadzorczej Fabryk i3. Przedsiębiorca, innowator i wizjoner. Współtwórca aplikacji mobilnej BLIX. Prezes zarządu spółki technologicznej Appgration, szef RadyNadzorczej w Fabryce i3. Mentor w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych, Wyższej SzkoleBankowej, a także w międzynarodowych akceleratorach EUXCEL i Huge Thing.Absolwent UEP i University of California, Berkeley, Haas School of Business w zakresie komercjalizacji. Jeden z Top 500 Innovators.

 

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

A+
A-

Newsletter

Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.

partnerzy

Wpisz swoje imię i dowiedz się, co przygotowaliśmy dla Ciebie na Festiwalu!



Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu województwa łódzkiego

FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO