Design Thinking BarCamp to świetna okazja, aby spotkać ciekawych ludzi i w niezobowiązującej atmosferze dowiedzieć się więcej o kreatywnych sposobach rozwiązywania problemów i projektowania innowacji.
Spotkanie ma na celu integrację środowisk kreatywnych w regionie łódzkim, nawiązanie wartościowych relacji, wymianę doświadczeń, wiedzy i inspiracji.
Do wzięcia udziału w Design Thinking BarCamp zapraszamy osoby prowadzące lub planujące prowadzenie biznesu, studentów, pracowników administracji, uczelni i innych zainteresownych tematem myślenia projektowego.
Podczas spotkania swoim doświadczeniem podzielą się z Wami:
1. Beata Michalska-Dominiak - od kilku lat związana z Promuje Łódzkie w roli głównego specjalisty ds. marketingu, brand managera odpowiedzialnego za promowanie idei design thinking oraz rozwój marki „Promuje Łódzkie”. Doświadczony moderator design thinking, trener, praktyk. Wierzy, że dzięki design thinking&doing można zaprojektować sukces
i skutecznie budować przewagę w każdej dziedzinie.
Od Beaty dowiecie się co to jest design thinking i dlaczego warto wykorzystać narzędzia tej metody w binzesie i innych obszarach, które wpływają na nasze życie.
2. Zofia Lach - z wykształcenia literaturoznwczyni od 2009 pracuje w mobilnej liście zakupów Listonic gdzie obecnie zajmuje stanowisko PR & Marketing managera. Odpowiada za kontakty z mediami, content marketing, ale również za komunikację z użytkownikami poprzez kanały supportowe i testowanie aplikacji mobilnych. W wolnych chwilach buja się na kole cyrkowym, jeździ na longboardzie i gra w planszówki.
Zosia opowie o tym dlaczego potrzeby i oczekiwania klientów są ważne i w jaki sposób ich uwazgędnianie przekłada się na sukces firmy.
3. Henryk Stawicki - jako jednocześnie strateg i projektant, oferuje unikalny punkt widzenia pozwalający tworzyć mierzalne, nowatorskie rozwiązania. Prowadząc agencję strategiczno-kreatywną Change Pilots pomaga organizacjom tworzyć strategie brandów, usług i produktów w oparciu o design. Szkoli i doradza w obszarze zarządzania i strategii designu oraz procesu projektowego skierowanego do biznesu i projektantów. Wykłada Design Management na School of Form w Poznaniu, jest członkiem rady programowej Gdynia Design Days. W zespole dostarcza multikulturową perspektywę dzięki wieloletniej praktyce m.in. w Nowym Jorku i Londynie w takich organizacjach jak IDEO czy Parsons School of Design.
Henryk poruszy temat odpowiedzialności i strategicznej roli projektowania w biznesie. W czasach ekonomii przesytu nie potrzebujemy projektować więcej i ładniej („do not design the product right, design the right product”). Dziś potrzebujemy mądrych i odpowiedzialnych rozwiązań strategicznych, które najlepiej dostarczą wartości w odpowiedzi na potrzeby współczesnego i stale zmiennego człowieka ery antropocenu. Dlatego dziś design (i design thinking) w organizacjach jest świadomym scenariuszem na przyszłość, a przedsiębiorczy projektanci (i kretywni przedsiębiorcy) nowymi liderami zmian odważnie tworzącymi poza ograniczeniami współczesnych rozwiązań.
W czasie spotkania znajdzie się równiez przestrzeń do zadawania pytań i dyskusji. zależy nam na Waszym zaangażowaniu!
Zapraszamy!
31 stycznia
Lokal, Sienkiewicza 61 a (wejście na dziedziniec od Pasażu Shillera), Łódź
Godz. 18-30
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Dołaczajcie do wydarzenia na FB!
Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.
Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.
Wpisz swoje imię i dowiedz się, co przygotowaliśmy dla Ciebie na Festiwalu!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu województwa łódzkiego
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO