Czy wiesz, że wszystkie historie fabularne świata – powieści, opowiadania, filmy, libretta – można sprowadzić do co najmniej jednej z ośmiu głównych historii, które są wspólne dla prawdopodobnie wszystkich kultur na całym świecie? Czy wiesz, jakie to historie? Czy wiesz, która z nich występuje najczęściej, najpowszechniej i jest najbardziej uniwersalna? Czy potrafił(a)byś opowiedzieć o ważnym wydarzeniu ze swojego życia w konwencji którejś z tych historii?
Przekonaj się! Przyjdź na warsztat „Jesteś legendą - opowiedz ją. Storytelling w mediach społecznościowych” - stwórz własną legendę i rozwijaj ją w internecie! Poznaj klasyczną strukturę opowieści i korzystaj z niej, opowiadając o ważnych dla siebie sprawach. Zobacz, jak mechanizmy klasycznych opowieści wykorzystują gwiazdy mediów społecznościowych. A przy okazji przyjrzyj się kilku przykładom wizerunkowych strzałów w stopę, by nie musieć się uczyć na własnych błędach.
Kiedy: 17.11. 2018 godz. 13.30
Gdzie: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego, ul. Narutowicza 34 w Łodzi
Socjolog w specjalności socjologii komunikacji i reklamy, specjalistka komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, ukończyła Uniwersytet Szczeciński
i Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, certyfikowana konsultant narzędzi analizy behawioralnej Extended DISC i Facet5 oraz testów inteligencji płynnej MCA, scenarzystka. Laureatka wielu konkursów PR i copywriterskich, w tym zwyciężczyni ogólnopolskiego konkursu PR na najlepszy komunikat prasowy lata 2011 r. Trener kompetencji miękkich, w szczególności komunikacyjnych i sprzedażowych. Pracowała w HR, PR i marketingu Grupy Azoty, Grupy Kronospan i in., Była rzecznikiem prasowym Marszałka Woj. Zachodniopomorskiego, współpracowała z Grupą Mateusza Grzesiaka. Prowadziła liczne szkolenia oparte m.in. o techniki behawioralne m.in. dla Grupy Energa i ok. 80 firm sektora MŚP. Autorka innowacyjnych projektów społecznych z zakresu edukacji dorosłych. Autorka rozdziału pt. „Rozbić szklany sufit” w polskim suplemencie do światowego bestsellera „Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę” Louis P. Frankel, wyd. II, Onepress/Helion, Gliwice 2010.
Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.
Wpisz swoje imię i dowiedz się, co przygotowaliśmy dla Ciebie na Festiwalu!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu województwa łódzkiego
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO