Czy reklama internetowa jest nieodłączną częścią wszystkich współczesnych firm? Jak wybrać odpowiednie kanały komunikacji, aby dotrzeć do grupy docelowej? Kiedy warto podjąć współpracę z agencją marketingową? Po jakim czasie można spodziewać się pierwszych efektów kampanii? Jak oszacować jej rentowność? Podczas warsztatu spróbuję odpowiedzieć na te i inne pytania, które z pewnością zadaje sobie każdy przedsiębiorca planujący zainwestować w e-marketing.
Kiedy: 17.11. 2018 godz. 13.30
Gdzie: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego, ul. Narutowicza 34 w Łodzi
Bio:
Michał Winciorek
Jestem Team Leaderem PPC w łódzkiej agencji SEM-owej Fine Performance. W branży reklamowej pracuję ponad 6 lat, a od 4 czynnie zajmuję się e-marketingiem. Moja praca polega na planowaniu, realizowaniu, ulepszaniu kampanii, a także koordynowaniu pracy zespołu i rozwijaniu usługi reklamy internetowej. Wykorzystuję analityczne podejście, które pozwala mi rozpoznać potrzeby klientów i skutecznie je zaspokajać. Najwięcej satysfakcji daje mi śledzenie postępów w projektach, przy których pracuję od samego początku.
Mój wolny czas wypełniają między innymi mecze lokalnego klubu piłkarskiego. W dłuższych przerwach od pracy najchętniej wyruszam w podróż na niedaleki wschód, co nierozerwanie łączy się z jedną z pasji – historią Polski w XX wieku.
Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.
Wpisz swoje imię i dowiedz się, co przygotowaliśmy dla Ciebie na Festiwalu!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu województwa łódzkiego
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO