Od teraz to Wy decydujecie o tematyce i prelegntach naszych bar campów!
Do wystąpienia na 3 edycji wydarzenia zgłosiło się 7 Kandydatów. Wybierz swojego prelegenta i wysłuchaj jego wystąpienia już 19 kwietnia.
Zapisz się na wydarzenie: https://www.facebook.com/events/1770519363276963/ Poniżej lista zgłoszonych wystąpień. Można głosować na jednego Kandydata. Czterech z największą liczbą głosów wysłuchacie na wydarzeniu. Aby oddać głos należy kliknać na link do głosowania na końcu artykułu i posiadać konto Google (zabezpieczenie przed sztucznym głosowaniem).
1. Tomasz Melka, Okam
W Łodzi jesteśmy obecni od kilku lat (jesteśmy właścicielem Piotrkowskiej 217, kompleksowego zespołu najemców z zakresu gastronomii, kultury, rozrywki i sztuki). Aktualnie realizujemy nową inwestycję, biuro coworkingowe Łódź Work, które będzie mieściło się w zrewitalizowanej fabryce przy ulicy Dowborczyków 18. Wizualizacje projektu znajdują się na stronie www.lodzwork.pl (strona jest w wersji wstępnej, w najbliższych tygodniach wystartuje jej wersja końcowa).
Na Bar Campie chcielibyśmy przedstawić:
- co w ramach projektu planujemy stworzyć i osiągnąć
- jak do tego wyzwania podchodzimy
- jak się mierzymy z ewentualnymi problemami
- przedstawić projekt szerszej grupie uczestników wydarzenia.
2.Paweł Sroczyński, Osada Twórców (Cohabitat)
Opowiem o tym jak gromada połączonych przez sieć ludzi może sięgać po wartości dostępne kiedyś dużym firmom. Osada Twórców to przedsięwzięcie deweloperskie zakładające budowę autonomicznego energetycznie i żywnościowo ośrodka edukacyjnego, finansowanego w chmurze przez internet. Infrastruktura miejsca odpowiadać będzie na potrzeby człowieka, żyjącego na początku XXI wieku - głodnego wiedzy, świadomego swojego wpływu, zintegrowanego z siecią, pragnącego zachować na trwałe wysoki stan zdrowia środowiska i swojego własnego. Będzie o tym jak wywoływać zmiany, nie czekając na sygnał z góry.
3.Maciek Pawłowski, eEngine
BarCamp_ Programowanie ciekawości w strategii Employer Brandingowej firmy
Rekrutowanie nowych ludzi do firmy to najtrudniejsza rzecz we Wszechświecie. Wychodząc naprzeciw temu wyzwaniu, zapraszam wszystkich do wysłuchania mojej prelekcji o tym, jak budować markę pracodawcy, która będzie działać niczym pole grawitacyjne przyciągające potencjalnych pracowników. Opowiem czym jest programowanie ciekawości w kontekście Employer Brandingu i zdradzę sposoby na to, jak budować dziś swoją markę, jako pracodawcy.
Wszystko to w otoczeniu metodologii design thinking. Pomogę Wam odkryć potrzeby Waszych kandydatów odnośnie rekrutacji do Waszych firm, a także Wasze, jako pracodawców.
4.Kasia Gliszczyńska, Design Thinking Poznań
Opowiemy o tym, jak wykorzystaliśmy design thinking do pracy nad wyzwaniem:
„Jak przyciągać i zatrzymywać w firmie przedstawicieli najmłodszych pokoleń pracowników: Millenialsów i „Zet”?
To projekt dla dużej firmy przetwórstwa spożywczego: Sokołów SA, w trakcie którego zajmowaliśmy się zarówno stanowiskami na produkcji, w magazynie czy w sklepach firmowych.
Co ciekawe, uczestnicy procesu z różnych oddziałów firmy, teraz sami wdrażają i testują wypracowane pomysły na różne sposoby.
5. Łukasz Misiło, Prive Group, P.U.S.H. STRATEGY™, PopUp [HERE]™
W skrócie, zajmuję się nietuzinkowym wykończeniem wnętrz, efektami dekoracyjnymi i innymi nietypowymi wykończeniami wnętrz. Moją grupą docelową są głównie architekci, projektanci wnętrz, deweloperzy i inwestorzy którzy poszukują nietuzinkowych rozwiązań wnętrzarskich. Dzięki DT postawiłem się w ich pozycji i wiedząc jak różni dostawcy próbują do nich dotrzeć, wysyłają maile z ofertami (sam tak robiłem) postanowiłem, aby to im zależało, aby w końcu im się zachciało chcieć i wyciągnąć z domu nawet tych, którzy przestali już chodzić na wszelkiego rodzaju targi i konferencje.
Opracowałem nowatorską formułę, która odchodzi od standardowej formuły targowo-konferencyjnej. Dzięki opracowaniu prototypu i zaprezentowaniu potencjalnym partnerom i odwiedzającym mogłem bardzo szybko sprawdzić co należy usprawnić aby finalny projekt mógł stać się wyjątkowym wydarzeniem.
Pierwsza edycja blisko 150 gości, druga edycja blisko 400 osób.. projekt się bardzo rozwija i teraz DT jest jednym z elementów mojej strategii i modelu biznesowego.
Bardzo chętnie opowiem o tym jak dzięki DT rozpoczęła się moja droga do występowania na scenie i sprzedaży nietuzinkowych rozwiązań wprost ze sceny.
6. Aleksandra Mroczek-Żulicka, Zakład Geografii Rekreacji, Instytut Geografii Miast i Turyzmu, Wydział Nauk Geograficznych, Uniwersytet Łódzki
Od października 2015 roku jestem pracownikiem naukowo-dydaktycznym oraz doktorantką na Wydziale Nauk Geograficznych UŁ. Chociaż z wykształcenia jestem pedagogiem (ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Nauk o Wychowaniu UŁ na kierunku pedagogika w zakresie profilaktyki i animacji społeczno-kulturalnej), to udało mi się odnaleźć w ciekawym otoczeniu geografów, a prowadzę zajęcia na kierunku Turystyka i Rekreacja. Swoje poczynania w tym zakresie opisuję na blogu: https://geopedagog.wordpress.com/.
Moje wystąpienie dotyczyłoby przedstawienia warsztatów z wykorzystaniem metody Design Thinking zrealizowanych podczas ćwiczeń terenowych (był to tzw. obóz turystyki aktywnej i specjalistycznej) w czerwcu 2016 roku. Studenci I roku studiów magisterskich TiR projektowali potrzebny dla mieszkańców miasteczka produkt turystyczny lub rekreacyjny. Na tej podstawie chciałabym pokazać możliwości wykorzystania metody DT w dydaktyce szkół wyższych.
7. dr n. med. Jacek Ciesielski, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Ogólnopolski projekt studiów inżynieria materiałowa specjalność stomatologia -implantologia w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Formularz głosowania - kliknij aby zagłosować
Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.
Zamów bezpłatny newsletter i bądź na bieżąco z nowościami z obszarów takich jak: design thinking, innowacje, kreatywność, zarządzanie projektami. Powiadomimy Cię o najświeższych wpisach.
Wpisz swoje imię i dowiedz się, co przygotowaliśmy dla Ciebie na Festiwalu!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu województwa łódzkiego
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO